piątek, 13 listopada 2015

listopad, 13 - Szkoła na wzgórzu, Sebastian Imielski

wciągnęło, wciągnęło, jeszcze raz wciągnęło :)

przez kilka tygodni książka leżała wrzucona w czytnik, i czekała na odpowiedni moment, który jakoś nie chciał nadejść. owszem, nawet zaczęłam ją czytać, ale koszmarny niedoczas przeszkodził mi w lekturze. w końcu jednak sięgnęłam, i... nie mogłam się oderwać.
ciekawie poprowadzony wątek główny, ciekawe wątki poboczne, postacie barwnie narysowane, ale nie przerysowane. a kto zabił.? ot, zagwozdka. nie zgadłam :) polecam lekturę i samodzielne dowiedzenie się :)

powieść kryminalna nagrodzona w konkursie oficyny wydawniczej RW2010. i słusznie nagrodzona :)


moja ocena: 9/10 (wpis zamieszczony również na LubimyCzytać.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

powiedz coś na temat (albo nie ;))