środa, 15 czerwca 2016

czerwiec, 15 - Cześć, co słychać?, Magdalena Witkiewicz

cześć, co słychać?
najbardziej smakuje nam to, czego nie możemy mieć.
chcesz motyle? to sobie je, kurwa, narysuj.

te trzy zdania - dla mnie - obrazują najnowszą powieść Magdaleny Witkiewicz. powieść, którą przeczytałam w jeden wieczór i kawałek poranka, powieść, która - mimo denerwujących wtrętów (coś się stanie, coś się stanie, tylko kiedy to będzie pokazane?!) - wciągnęła mnie całkiem. powieść, której zakończenia nie byłam w stanie przewidzieć (a zastanawiałam się, co tam się mogło wydarzyć). część przewidziałam, reszty nie. powieść prawdziwa, życiowa, bolesna. każda z nas mogłaby być Zuzanną, główną bohaterką. każda.

swoją drogą, chętnie bym przeczytała jeszcze powieści pisane z punktu widzenia pozostałych bohaterek - Iwony, Agnieszki i Moniki, i poznała ich historię.


moja ocena: 7,5/10 (wpis zamieszczony również na LubimyCzytać.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

powiedz coś na temat (albo nie ;))