sobota, 5 marca 2016

marzec, 5 - Ocalić Daringham Hall, Kathryn Taylor

drugi tom historii Bena Sterlinga i Darlington Hall.
o ile po pierwszy tom sięgnęłam skuszona oficjalną recenzją, o tyle po drugi tom sięgnęłam głównie dlatego, że kupiłam go razem z pierwszym w promocyjnym pakiecie, oraz ciekawił mnie ciąg dalszy historii.

w sumie - w tomie drugim przewijają się trzy wątki miłosne, jeden główny i dwa poboczne, rozkwitające. powieść niby osadzona w dwudziestym pierwszym wieku, ale czyta się ją jak bajkę - z lekkim przymrużeniem oka, szybko i lekko. ot - przeczytać i zapomnieć.

w dalszym ciągu poprawna konstrukcja powieści, acz fabuła przewidywalna; język też na znośnym poziomie.

może typowego fana romansu zachwyci bardziej, mnie na kolana nie rzuciła (acz po trzeci tom pewnie sięgnę, chociażby, żeby sprawdzić czy uda mi się przewidzieć zakończenie ;))

a, i jeszcze. szumnie zapowiadana na okładce erotyka i namiętność to mit i legenda w tej powieści. oddając sprawiedliwość - o ile ułamki namiętności są faktycznie jakoś przedstawione, o tyle o erotyce autorka nie ma zbytniego pojęcia.

moja ocena: 6/10 (wpis zamieszczony również na LubimyCzytać.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

powiedz coś na temat (albo nie ;))