sobota, 5 marca 2016

marzec, 5 - po konkursie

przez styczeń i luty nie czytałam kolejnych wydanych powieści i nie wrzucałam swoich spostrzeżeń na ich temat, gdyż skupiłam się na powieściach konkursowych. było ich dziesięć, miałam wybrać trzy najlepsze moim zdaniem - i te typy wysłać do wydawnictwa. jak trzeba było zrobić - tak zrobiłam. przeczytałam, wybrałam, zagłosowałam.
co wygrało? wyniki tutaj, również pełna lista tytułów zakwalifikowanych do finału tam jest.

  • Trzecie miejsce – 30 pkt. - Miron Słabczyk „Przejściówka”
  • Drugie miejsce – 36 pkt. - Aneta Karasińska „W sieci uczuć”
  • Pierwsze miejsce – 44 pkt. - Jowita Kosiba „Zagubiony ptak”

moje głosy? inaczej się rozłożyły. powieść wygraną typowałam na drugie miejsce, na pierwsze - coś, co na podium nie stanęło nijak (a wielka szkoda, czytało się przerewelacyjnie, przynajmniej mnie), i trzecie miejsce - tu miałam dylemat, między powieścią faktycznie wybraną na to miejsce a swoim typem. wahałam się - i wybrałam inną rzecz, majstersztyk pod względem językowym. ale - nie udało się.

Tymczasem - autorom gratuluję, a oceny ich twórczości zamieszczę tu nieco później :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

powiedz coś na temat (albo nie ;))